فعال سازی انلاین لایسنس دایرکت ادمین

۲۲ دی ۱۳۹۳

لایسنس دایرکت ادمین

لایسنس دایرکت ادمین

بلاخره رویایی فعال سازی لایسنس دایرکت ادمین ماهانه محقق شد .از این به بعد شما کاربر گرامی می توانید به صورت ۱۰۰% انلاین لایسنس خود را در هر زمان از شبانه روز خریداری و همان لحظه دریافت نمایید .

نگران محدودیت در سفارش نباشید چون شما به هر تعداد لایسنس تهیه کنید سیستم لایسنس جدید از دایرکت ادمین تهیه و برای شما فعال سازی می کند .

نکته :

  1. در حال حاضر به هیچ وجهی تغییر ای پی نمی دهیم پس لطفا هنگام خرید دقت کافی داشته باشید .
  2. لایسنس ها برای سیستم عامل Centos ورژن  ۶ از نوع ۶۴ بیت تنظیم شده است ( به زودی امکان تغییر سیستم عامل در ناحیه کاربری مهیا می شود)
  3. نام لایسنس ها روی دامنه licenseha.org می باشد و امکان تغییر وجود ندارد.
  4. لایسنس ها تماما در پنل ما می باشد و امکان انتقال و واگذاری ندارد .

اما هزینه سفارش 

قیمت ها برای کاربران عادی به ۱۴۵۰۰ تومان کاهش پیدا کرد تا با خیال اسوده نسبت به خرید اقدام نمایند .

تخفیف های نمایندگی 

کاربران عزیزی که دارای سایت در زمینه فروش سرورمجازی/اختصاصی هستند می توانند از قسمت پشتیبانی  در خواست نمایندگی خود را ارسال نمایند

پس از بررسی به صورت کاملا رایگان ، ۱۰% تخفیف روی همه لایسنس های سایت بهرمند می شوند و با توجه به فروش تا ۴۰% تخفیف به انان داده خواهد شد.

ماژول فروش لایسنس دایرکت ادمین 

ماژول و API این لایسنس برنامه نویسی شده  و در حال گذراندن مراحل تست می باشد و تا چند روز اینده به صورت رسمی در سایت انتشار داده خواهد شد .

سفارشات که قبل از ۱۳۹۳/۱۰/۲۲ فعال شده باشند در سیستم اضافه شده ولی ممکن است برای معدودی دچار مشکل شود ، لطفا در صورت مشاهده خطا روی سرور از قسمت پشتیبانی در خواست بررسی دهید

۵/۵ - (۱ امتیاز)