آزمایش کننده نسخه بتا WHMCS7 باشید و برنده شوید

۱۴ مرداد ۱۳۹۵

WHMCS7 Betaفایل بروز رسانی whmcs

پس از اطلاع رسانی WHMCS در تاریج ۲۶ July درباره ی انتشار نسخه بتای WHMCS و مزایا و معایب نسخه ۷ که در پست جداگانه مورد بحث قرار گرفت، و تاکید WHMCS بر این بود که از آن نسخه فعلا بر روی سایت های خود استفاده نکنید، امروز بیانه ای جدید در مخورد نسخه بتای WHMCS7 با این مضمون انتشار داده شد:

آزمایش کننده WHMCS7 Beta باشید و برنده شوید

  • مهترین قابلیت WHMCS7 قابلیت آپدیت اتوماتیک آن می باشد، که ما تاکنون بیشترین درخواست از طرف کاربران برای فراهم کردن آن را داشته ایم.
  • درذ نسخه ۷ آپدیت کردن فقط توسط چند کلیک انجام می شود و ما این فرصت را به شما می دهیم که از طریق تست کردن این نسخه به ما کمک کنید.
  • این شانس شماست که در این فرایند سهیم شوید ، ماژول ها و افزونه های خود را با این نسخه تست کنید و سپس بازخورد خود را به تیم ما ارسال کنید ، این بازخوردها می تواند در شکل دادن نسخه نهایی WHMCS به ما کمک کند.

WHMCS7 حرفهای گفتنی زیادی دارد و بهترین راه برای شنیدن این حرفها و دیدن مزایا ثبت نام و استفاده از نسخه WHMCS7 Beta می باشد. با تست نسخسه بتا شما می توانید به این قابلیت ها دسترسی داشته باشید، ایده های خود را با تیم ما به اشتراک بگذارید و از جوایز هفتگی ما نیز بهره مند شوید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)