بهترین پلاگین کش وردپرس

۱۸ فروردین ۱۳۹۸

Best-WP-Cache-Plugin-licensha.com

تا بحال صحبت های زیادی از مزایای کش وب سایت ها شنیدید. امروزه سایت های زیادی از ورد پرس استفاده می کنند. بهترین پلاگین کش وردپرس چیست؟ پلاگین های زیادی نیز در این زمینه برای سایت های وردپرسی وجود دارد. اما تشخیص بهترین پلاگین کش وردپرس چگونه است؟ به همین منظور باید یکسری تعاریف پایه درباره کش بدانیم.

کش چیست؟

کش کمک می کند تا محتوای یک صفحه را سریعتر از زمانی که مستقیم به منبع اصلی وصل می شوید واکشی کنید. کش مانند یک کیک آماده تازه می باشد که دست مشتری میرسد. حال اگر بخواهید تهیه این کیک را از ایتدا شروع کنید زمان بیشتری باید صرف کنید.

به چه دلیل کش برای سایت ورد پرس اهمیت دارد؟

سایت های وردپرسی از بحث کش منفعت زیادی میبرند. یک سایت ورد پرس با زبان PHP نوشته شده است. در حالی که صفحات از زبان نشانه گذاری HTML ساخته شده اند که در فایل سیستم شما وجود ندارند. در عوض این صفحات  بر اساس درخواست و از طریق PHP به کاربر بعنوان یک صفحه HTML نشان داده می شوند. یک کش خوب یعنی اینکه صفحه بر اساس درخواست کاربر سریع قابل مشاهده شدن باشد. برای کاربر مهم این نیت که کدهای PHP چه کاری انجام می دهند بلکه مشاهده سریع صفحه وب اهمیت دارد.

بهترین پلاگین کش وردپرس چیست؟

زمانی که شما میخواهید یک پلاگین کش انتخاب کنید تعداد آنها فراوان است اما کیفیت هر کدام متفاوت است. این پلاگین باید دارای خصوصیاتی مانند کارای، مدیریت هوشمندانه کش سایت، بهینه سازی مشخصه های سایت و رایگان بودن می باشد.LiteSpeed Cache for WordPressدارای خصوصیات گفته شده می باشد.

کش لایت اسپید یک کش موثر و کارا است.

این کش بر خلاف کش های دیگر در سطح سرور اجرا می شود. تابع پلاگین وظیفه ارتباط با ارتباط با موتور های کش سرور را دارند. این تابع عملا هیچ گونه وظیفه کش را انجام نمی هد و خود فایل های کش در ساختار فایل ها وردپرس ذخیره نمی شود.

کش لایت اسپید هوشمند عمل می کند.

بخاطر اینکه کش در سطح سرور عمل می کند، توانایی بخاطر سپردن تمام جزئیات را دارد که دیگر کش ها از این قابلیت برخوردار نیستند. این کش می تواند وابستگی ها را آنالیز کند. توانایی استفاده از تگ ها برای مدیریت پاک سازی کش را دارد. این کش با استفاده از کوکی های مختلف می تواند برای موارد متفاوت مانند جغرافیا، واحد پولی و…. سرویس ارائه دهد.

کش لایت اسپید شامل مجموعه ای از امکانات بهینه می باشد.

یک کش مناسب باید به بهینه بودن موارد زیر توجه داشته باشد:

  • بهینه سازی عکس ها
  • CSS ناهنگام

برای مشاهده لیست کامل به  Here is the complete list مراجعه نمایید.

بعلاوه تمامی موارد ذکر شده این پلاگین مجانی می باشد.

برای مشاهده و دانلود بهترین پلاگین کش وردپرس Try LiteSpeed Cache Nowکلیک کنید.

برای خرید خرید لایت اسپید را کلیک کنید.

۲.۷/۵ - (۶ امتیاز)