رفع سوء تفاهم

۱۴ آذر ۱۳۹۵

تغییر ای پی در دایرکت ادمین

سایت دایرکت ادمین، در چند روز گذشته در اقدامی، سیاست تغییر آی پی برای لایسنس های خود را مستلزم پرداخت هزینه یک دلاری نموده است. این تغییر در سیاست دایرکت ادمین بدون هیچ گونه اطلاع رسانی قبلی صورت گرفته است و تنها کسانی در جریان این امر قرار گرفته اند که دارای پنل شخصی می باشند.
صحت این خبر توسط شرکت بین المللی نیک سپهر (وب سایت لایسنس ها) بررسی و تایید گردید و در هفته گذشته خبر آن برای کاربران ایرانی انتشار داده شد.
متن خبر در  انجمن
متن خبر در سایت لایسنس ها
در یک هفته گذشته صحبت های زیادی حول محور این تغییر سیاست صورت گرفته است و گروهی از افراد به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از این موضوع گاها صحت آن را زیر سوال برده اند و آن را تصمیمی جهت کسب منافع بیشتر توسط وب سایت لایسنس ها مطرح کرده اند.
وب سایت لایسنس ها با بیش از ۷۰۰ لایسنس فعال دایرکت ادمین و بیش از ۳۸۰۰ لایسنس دیگر در زمینه خدمات لایسنس، بزرگترین ارائه دهنده خدمات دایرکت ادمین و سی پنل و….در ایران، طی سالیان گذشته، تمامی تلاش های خود را نموده است تا پاسخگوی این اعتماد کاربران خود باشد.
در همین راستا، ویدئویی از ورود به یکی از پنل های کاربری دایرکت ادمین و درخواست تغییر آی پی، و مشاهده پیام خطای مبنی بر عدم وجود اعتبار ۱ دلاری در پنل جهت تغییر آی پی، تهیه و در این نوشته جهت رفع اتهام منتشر می نماییم.

با تشکر از همکاران و همراهانی که همیشه کنار ما بوده اند.
روابط عمومی شرکت بین المللی نیک سپهر
۱۴ آذر ۱۳۹۵

۵/۵ - (۱ امتیاز)