نسخه ۶ whmcs را تست کنید

۰۴ خرداد ۱۳۹۴

ویژگی های whmcs

لایسنس whmcs

با آغاز مشکلاتی که در ورژن های ۵ وجود داشت ؛ گروه whmcs تصمیم بر آن گرفت که ورژن جدید محصول نرم افزاری خود با نام whmcs 6 را عرضه نماید .

ریسپانسیو شدن

قالب بخش کاربری کاملا به صورت ریسپانسیو و مدرن برای سازگاری با انوع گوشی ها ساخته شده است؛ که در ورژن های قبلی این طور نبود و باید هزینه های زیادی برای این کار پرداخت میشد ؛ هم اکنون اطلاعات زیادی از قسمت admin در دسترس نیست که آیا ریسپانسیو می شود یا نه؛ اما تصاویر بخش جدید:

اضافه کردن ساید بار های متنی

در whmcs 5 ساید باری نداشتیم و تنها یک منوی ساده و مشکی رنگ در بالا وجود داشت ؛ در این ورژن شاهد وجود ساید بار متنی در کناره های سایت هستیم:

اعلان ها برای کاربران

اعلان ها یا همان نوتیفیشن ها که به بخش کاربری اضافه شده و امکان مدیریت آنها از بخش admin وجود دارد؛ در whmcs 5 برای این کار نیاز به خرید افزونه های گران قیمت بودیم :

نهایت کاربرد از فضای موجود

جست و جو و صفحات پویا

انتخاب زبان ها به سبکی جدید

در حال حاضر فارسی وجود ندارد ؛ اما انتظار می رود که اضافه شود یا قابلیت ترجمه را داشته باشیم.

کلام آخر

در ورژن جدید شاهد تغییر کل نوع قالب و اضاف شدن امکانات و همچنین هماهنگی سیستم با انواع کنترل پنل ها خواهیم بود و همچنین اقداماتی برای انواع مجازی ساز ها از سمت خوده whmcs فراهم خواهد شد که خود جای بحث بسیاری دارد . شما میتوانید ورژن beta 2 این سیستم را هم اکنون از پروفایل کاربری خود در whmcs دانلود کنید یا برای اطلاعات بیشتر و دریافت نسخه ی بتا به vsix مراجعه کنید .

منبع : آسیا سازان


منسوخ شده

دوستان عزیز که استفاده کرده اند نظر خود را بیان کنند

ممنون

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نظرات

حسین

ممنونم از درج منبع 🙂

ناشناس

سلام و عرض ادب
من این اسکریپت رو اپلود کردم و وقتیکه از حال زیپ درش میارم و به صفحه نصب میرم با ارور زیر مواجه میشم . نمیدونید مشکل چیه ؟ عکس زیر رو مشاهده بکنید
http://s6.picofile.com/file/8247256742/Capture.PNG
تشکر

    طالبیان

    باید ioncube_loader را روی سرور فعال کنید