ویژگی های جدید جستجوگر دامین WHMCS7

۳۰ مرداد ۱۳۹۵

نسخه۷ WHMCS راه های تعامل با خود ، نحوه فروش دامین و ارائه دامین از طریق چک کننده دامین (Domain Checker) را ارتقاء داده است.

قابلیت برجسته کردن بعضی از پسوندهای دامین یکی از قابلیت های جدید نسخه۷ WHMCS  می باشد.

WHMCS همچنین قابلیت گروه های فروش دامین را در نسخه جدید ارائه کرده است. راهی که به توجه مشتریان را به پسوندهای کلیدی جلب می کند. و همچنین قابلیت تغییر در مدت زمان درخواستی دامین برای کاربران در بخش سبد خرید را فراهم نموده است.

سیستم جدید ثبت دامنه

سیستم جدید ثبت دامنه

یک تگ برجسته ساز برای دامین های پیشنهادی خود قرار دهید

WHMCS7 این قابلیت را فراهم کرده است دامین های جدید ، دامین های پرفروش و هر نوع داین دیگری با پسوندهای دلخواه خود را برجسته کرده و برای فروش در معرض دید کاربران قرار دهید. ۸ پسوند دامینی که آنها را برجسته کرده اید در بالای بقیه پسوندهای دامین قرار گرفته و از این طریق می توانید فروش خود را در آن دامنه های خاص بیشتر کنید. وقتی کاربر برای نام دامنه ای جستجو میکند این پسوندها بالاتر از بقیه دامین ها به او پیشنهاد داده می شود.

http://licenseha.com

قابلیت دیده شدن را از طریق گروه های فروش(Sales Groups) بالا ببرید

WHMCS7 قابلیت جدیدی اضافه کرده است که از طریق آن هنگامی که کاربر برای یک دامین خاص جستجو انجام می دهد در نتایج پیشنهاد هایی که قرار است به اون نمایش داده شود به صورت جذاب و چشم نوازی به او ارائه نمود. با استفاده از این قابلیت می توانید فروش خود در پسوندهای پرفروش خود را حفظ کنید، و همچنین می توانید پسوندهای جدید را به کاربران خود پیشنهاد دهید. ترکیب این قابلیت با قابلیت برجسته سازی می تواند تغییر زیادی در روند فورش دامین شما ایجاد نماید.

به عنوان مثال اگر کاربری جستجویی برای دامین whmcsisawesome.com  انجام دهد در قسمت پیشنهادات به کابر اعلام می کند این دامین قبلا ثبت شده است و در کنار آن پیشنهاداتی مشابه به این نام دامنه را به او پیشنهاد می دهد. این لیست به پسوندهای شما و قیمت های شما بستگی دارد. مثلا شما تصمیم دارید پسوندهای جدیدی مانند .Social  و .host را بالای لیست بقیه پیشنهادات به کاربر نشان دهد برای این منظور این پسوندها را در برجسته می کنیم.

برای استفاده از مزایای ذکر شده راه های بسیار زیادی وجود دارد که پیشنهاد می شود WHMCS7 Beta نصب و به آخرین نسخه بروزرسانی گردد.

نسخه جدید WHMCS7

نسخه جدید WHMCS7

دامین های بیشتر با سرعت بیشتر بفروشید

دو بخش به رابط کاربری WHMCS در بخش دامین اضافه شده است، میزبانی وب و انتقال دامین ، که هر دو مورد یک لینک به لیست محصولات اصلی فراهم می کنند. انتقال دامین کار را برای کابر نهایی بسیار ساده می کند و به راحتی می تواند دامین خود را انتقال دهد. مدت زمان مورد نظر برای ثبت دامین همیشه حداقل مقدار در نظر گرفته می شود که کاربر می تواند آن را در سبد کالای خود به مقدار مورد نیاز افزایش دهد.

ثبت دامین

۵/۵ - (۱ امتیاز)