نسخه WHMCS7 RC منتشر شد

۲۷ شهریور ۱۳۹۵

با خوشحالی خدمت شما عرض می نماییم که نسخه RC یا (Release Candidate) ا WHMCS7 منتشر شد و این به معنی این است که به زودی نسخه اصلی و نهایی آن منتشر خواهد شد.

 

whmcs7-release-candidate

اما نسخه RC یا Release Candidate چیست ؟

شرکتهای نرم افزاری معسربرگر قبل از اینکه نسخه ای از برنامه را به عنوان نسخه ی نهایی ارائه نمایند نسخه ی دیگری با نام RC (مخفف Release Candidate به معنی کاندیدای انتشار) پخش می نمایند. با توجه به اینکه در این نسخه هیچ گونه مشکل عمده ای وجود ندارد و مشکلات کوچک مانند وجود حفره های امنیتی (که این مشکل همیشه و برای همه ی نسخه های برنامه ها قابل ایجاد و بر طرف کردن کامل آن غیر ممکن است) این نسخه در اختیار شرکتهای معسربرگر قرار می گیرد تا آنها بدون نگرانی آن را روی سیستم های خود نصب کنند و از آن بازخورد بگیرند. با این حال گاهی نسخه ی Rc نسبت به نسخه ی نهایی تغییرات جزئی (معمولا از نظر برطرف نمودن حفره های امنیتی) دارد.
برخی شرکتها از جمله WHMCSب دلیل اینکه به اعتبارشان خدشه ای وارد نشود در ارائه ی نسخه rc فوق العاده دقت می کند چون این نسخه از نظر شرکت به عنوان کاندیدایی برای ارائه ی نهایی می باشد، با این وجود گاهی بیش از یک نسخه ی rc ارائه می شود مانند rc2, rc3 و … به همین دلیل گاه فاصله یزمانی بین نسخه ی rc و نهایی (Final Release) از شش ماه تجاوز می کند.

دوستان عزیز برای دانلود WHMCS7 RC می توانید به لینک زیر مراجعه و دانلود نمایید:

—-در دسترس نیست—-

 اما ویژگی های افزوده شده در این ورژن

  • بروزرسانی خودکار  : با نصب این نسخه زمانی که آپدیت جدید انتشار داده شود ، در قسمت مدیریت به شما این اپدیت را نمایش می دهد و در صورت تمایل تنها با یک کلیک بروز رسانی انجام می گردد .
  • پررنگ  کردن پسوند های پر فروش دامنه : شما می توانید تا ۸ دامنه پرفروش را انتخاب کنید تا به صورت برجسته یا های لایت (highlight ) به مشتری های شما نمایش داده شود
  • بهینه سازی در پرداخت پی پال : این مورد به ما ایرانی ها کمکی نمی کند
  • ساده سازی پیکربندی محصولات  : پیکربندی محصولات سی پنل ، دایرکت ادمین ، پلسک و..   به اندازه ی انتخاب منوی آبشاری ساده شده است .
  • آسان سازی نصب و پیکربندی اولیه WHMCS : مراحل نصب و پیکربندی اولیه WHMCS به حدی ساده شده است  که هرکس برای اولین بار از WHMCS استفاده می کنند در عرض چند دقیقه می توانند فروش خود را آغاز کنند .
  • سازگاری با PHP 7 : در این نسخه شما باید حداقل از PHP 5.6 استفاده کنید اما برای داشتن  بیشترین کارایی و کیفیت باید از آخرین نسخه PHP ورژن ۷ استفاده کنید

از نسخه های بتای WHMCS7  استفاده می کنید؟

اگر قبل از این نسخه های بتای WHMCS را از سایت ما دانلود و نصب نموده اید، هم اکنون توصیه می شود WHMCS خود را بروزرسانی کنید. بروزرسانی نسخه۷ WHMCS  تنها با یک کلیک انجام می شود.

Utilities > Update WHMCS/Check for Updates

تاکنون نسخه۷ WHMCS  را نصب نکرده اید

اگر تاکنون نسخه های ۷ WHMCS را از سایت لایسنس ها دریافت نکرده اید ، هم اکنون از لینک زیر آن را دانلود و نصب نمایید:

—-فعلا ارائه نمی شود—-


اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه نسخه های بتای WHMCS7 دارید از طریق لینک های زیر می توانید به مطالب مورد نظر دسترسی داشته باشید:

امکانات جدید اضافه شده به WHMCS7

نسخه بتای WHMCS7


واحد اخبار روز دنیای فناوری اطلاعات شرکت نیک سپهر

۵/۵ - (۱ امتیاز)